Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2018-19 (1. samling)

Spørgsmål 197

Ministeren skriver på sin blog ”Schaffen wir das?”, at ”Den metodiske modstand er voldsom på dette område, og det virker som om, nogle slet ikke ønsker at forholde sig til de data, der viser at integrationen kører i ring, og at vi ikke klarer at løse problemerne i den hast, de opstår.” Skal dette forstås, som at ministeren ikke tager den metodiske kritik til indtægt, og hvad er i givet fald argumentationen herfor? TV2 3/1-19, Blog, Merete Riisager, undervisningsminister (LA): ”Schaffen wir das?! http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-01-03-blog-schaffen-wir-das
Dato: 17-01-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: folkeskolen
Dokumentdato: 01-02-2019
Modtaget: 01-02-2019
Omdelt: 01-02-2019

UNU alm. del - svar på spm. 197 om ministeren ikke tager den metodiske kritik til indtægt, og hvad er i givet fald argumentationen herfor, fra undervisningsministeren

MIN- UNU alm. del - spm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-01-2019
Modtaget: 17-01-2019
Omdelt: 17-01-2019

Spm. om ministeren ikke tager den metodiske kritik til indtægt, og hvad er i givet fald argumentationen herfor, til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version