Tak for spørgsmålet. Lad mig for en god ordens skyld starte med at sige lidt om, hvor godt det går i dansk erhvervsliv. Det går fremragende. Dansk erhvervsliv gør det decideret fremragende. Vi har en tårnhøj beskæftigelse. De sikrer milliarder i eksport og er med til at sikre, at Danmark topper ranglisten, bl.a. i vurderingen af, hvordan og hvor man skal etablere sin virksomhed. Det går faktisk så godt, at dansk økonomi har klaret sig utrolig godt gennem coronakrisen og vi nu har en stærk økonomi, lav ledighed og høj beskæftigelse, og når man ser på vores vækst i samfundet, stiger den også.
Vi står som sagt med et utrolig stærkt udgangspunkt, som betyder, at vi topper internationale lister for både konkurrenceevne og rammevilkår. Et af de punkter, hvor vi virkelig står stærkt, er inden for turismeområdet, hvor man kan se, at på trods af coronakrisen rykker turismen virkelig nu. Ser man på antallet af overnatninger, går det stærkt fremad. Ser man på kyst- og naturturismen, går det stærkt fremad. Ser man bredere på de såkaldte outdooraktiviteter, ja, så kan man rolig sige, at det er accelereret efter coronakrisen.
Regeringen har også sagt, at vi ønsker en stærk grøn omstilling, og det gør vi ved at fremrykke målene for klimaneutralitet, som man kan se af vores regeringsgrundlag. Vi ønsker ydermere en 110-procentsreduktion af CO2-udslippet i 2050 i forhold til 1990 og har samtidig en hel række andre ambitiøse mål på det grønne.
Som spørgeren ved, og som jeg også har forsøgt at formidle inden spørgsmålet her, hører det her spørgsmål til skatteministerens ressort. Hvis man har spørgsmål om en kilometerbaseret vejafgift for lastbiler, er det skatteministeren, der skal besvare det spørgsmål her i Folketingssalen.