Børne- og Undervisningsudvalget (BUU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 141

Vil ministeren oplyse, om ministeren anerkender, at der kan være dynamiske effekter forbundet med nedsættelse af klasseloft i hhv. gymnasiet og folkeskolen, som det eksempelvis fremgår af Ceveas analysenotat ”Effekter af offentlige udgifter til uddannelse”?
Dato: 20-12-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: gymnasiale uddannelser
Dokumentdato: 28-02-2020
Modtaget: 28-02-2020
Omdelt: 28-02-2020

BUU alm. del - svar på spm. 141om der kan være dynamiske effekter forbundet med nedsættelse af klasseloft i hhv. gymnasiet og folkeskolen, som det eksempelvis fremgår af Ceveas analysenotat ”Effekter af offentlige udgifter til uddannelse”, fra børne- og undervisningsministeren

BUU alm del - svar på spm 141 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-01-2020
Modtaget: 17-01-2020
Omdelt: 20-01-2020

BUU alm. del - Foreløbigt svar på spm. 141 om der kan være dynamiske effekter forbundet med nedsættelse af klasseloft i hhv. gymnasiet og folkeskolen, som det eksempelvis fremgår af Ceveas analysenotat ”Effekter af offentlige udgifter til uddannelse”, fra børne- og undervisningsministeren

BUU alm. del – foreløb. svar på spm. 141 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 20-12-2019
Modtaget: 20-12-2019
Omdelt: 20-12-2019

Spm. om der kan være dynamiske effekter forbundet med nedsættelse af klasseloft i hhv. gymnasiet og folkeskolen, som det eksempelvis fremgår af Ceveas analysenotat ”Effekter af offentlige udgifter til uddannelse”, til børne- og undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version